Навчання в Німеччині і вступ під час Covid-19

Оновлено: 23.01.2021

Covid-19

Світовий спалах коронавірусу Covid-19 в 2020 р. увірвався в наше життя і багатьом посунув плани, які будувалися місяцями, а то й роками. Наприклад, мова йде про тих, хто давно планував вчитися за кордоном, вибирав країну, спеціальність, якою мовою навчатись … німецькою або англійською.

Але не варто панікувати! Потрібно шукати позитивні сторони.

  • Терміни подачі документів. Наприклад, в якості винятку, багато німецьких університетів дозволяють або розглядають можливість подати документи пізніше, ніж 15 липня. Наприклад, до 20 серпня. Тому, хто не встиг вчасно скласти ТестДаФ або IELTS ще можуть встигнути в цьому семестрі.
  • Способи подачі. Деякі університети Німеччини можуть прийняти документи в електронному вигляді, але за умови, що при зарахуванні будуть показані оригінали.
  • Навчання онлайн. Поточний літній семестр 2020 показав, що є вихід з ситуації, і навчальний процес не був зупинений, а перейшов в режим онлайн. Тому, якщо навіть, епідемія триватиме, можна буде почати навчання в зимовому семестрі онлайн і приєднатися фізично, як тільки це стане можливим. Що дає можливість заощадити на перебуванні.
  • Конкуренція при вступі. Передбачається, що конкурс на вступ буде менше, що є величезним плюсом! Особливо для претендентів на топові спеціальності та університети Німеччини та Австрії!
  • Подача документів 2 рази в рік. Величезною перевагою Німеччини є той факт, що можна подавати заявки на навчання 2 рази в рік. Тому, якщо Ви не встигнете до 15 липня, наступні подачі будуть відкриті з вересня 2020 на літній семестр 2021, і Ви почнете вчитися всього на кілька місяців пізніше.

Що кажуть наші студенти, які зараз навчаються в Німеччині

  • Андрій Клименко, Бохум, Медицина

    “Пишу вам по поводу учебы во время пандемии. С вашей помощью мне удалось поступить на медицину в Бохуме в прошлом году. Как и во многих университетах, RUB не исключение, здесь проходит учеба в дистанционном формате. 

    Мне сложно говорить о других факультетах, но на медицинском это немного проблематично. Нет возможности работать в лаборатории или в залах для препарирования, поэтому обходимся лекциями, атласами, 3д программами для изучения анатомии, университет предоставил бесплатный доступ к платным библиотекам и программам  и т. д. Доценты конечно же делают все возможное для хорошей организации учебы, но все зависит от самого доцента, здесь присутствует элемент пластичности системы, поскольку и студенты и преподаватели в каждой группе могут прийти к консенсусу и выбрать свою собственную стратегию. Но это непросто.

    Бохум относительно небольшой город, больших потрясений или числа заражений здесь пока что не было, но причина тому не количtство населения, а работа здравоохранительной системы. Что конечно же невероятно, поскольку Северная Рейн-Вестфалия наиболее густонаселенная земля в Германии и здесь много случаев заражения covid-19.

    Не болейте. С наилучшими пожеланиями.” 

  • Артем, Берлін, Studienkolleg TU Berlin

    “Так як ми не зовсім універститет, то онлайн лекцій у нас не було, в основному нам просто присилали завдання для опрацювання через пошту, іноді ми мали відправляти відповіді. Хіба що тільки по фізиці практиці у нас був раз на тиждень онлайн урок, він нам пояснював завдання і матеріал. Декілька раз писали тести онлайн, типу нам приходило завдання і давали час на опрацювання. З 4 травня ми вийшли на навчання. Групи, де більше ніж 15 людей, ділили навпіл. Одна група в понеділок та середу, інша – вівторок і четвер. 3 пари по 1 год, заходили масках, на вході перевірка, тому що не пускають людей, які не мають в той час навчання. Але на парах столи розставили на відстані 1,5 м, так що ми могли сидіти без масок, після всіх пар кожен дезінфікував свій стіл. Учителі які старші певного віку, надалі продовжують онлайн навчання. Ось ну наче все.

    Усі питання можна було вирішити через пошту, зараз скрізь потрібно носити маски, але багато місць уже відкрилось. Звичайно під час карантину не особливо вистачало спілкування.”

  • Ліза, Університет Ахен, Медицина

    “В плане ковид, конкретно на мою учёбу это повлияло скорее позитивно, так как в этот период, были скорее теоретические блоки и удобно было учиться онлайн из дома, не тратя время на дорогу в университет. Все лекции проводят либо в прямом эфире по Zoom, либо записывают и выставляют на специальной платформе, которую создали во время ковида, поэтому это скорее стало толчком для университетов, сделать все более современно. Некоторые практики есть офлайн, к примеру, препарирование, но если студенты не могут прийти, так как застряли в другой стране или болеют, то это не проблема и нет обязанности присутствовать. Экзамены пару раз переносили, но все же, проводили вживую в лекционных залах в масках и с меньшим количеством людей. Из-за ковида, на всех факультетах можно отказаться от экзамена в последний момент, без справки от врача и если студент не сдаёт экзамен, то попытка не сгорает. Я считаю, что лекции давно стояло перевести в онлайн формат в записи, чтобы можно было самому решать, когда и сколько раз их смотреть.  А практики все же более полезны в медицине вживую, когда важно потрогать какие-то структуры или научиться что-то делать.”

Поділитись в Facebook Поділитись в Telegram
Ваша заявка на обратный звонок принята.

Замовити дзвінок

Ваше ім'я *

Ваш номер телефону *

Дата та час